woensdag 12 december 2012

Jules

Sinds enkele weken heeft mijn zoontje het plezier van rolfondant bewerken ontdekt. Alle kleuren van de regenboog en je mag dat goedje ook gewoon opeten.  Geweldig!
Ik krijg dus geregeld de vraag of we nog eens met de vormpjes gaan doen. En dat staat gelijk aan rolfondantpret voor mama en zoon. Zijn rolfondant hou ik goed opzij. Kleuters en hygiëne, dat wil soms wel eens te wensen overlaten.  Zijn gedeelte is al een beetje geslonken.  Er valt al eens wat op de grond, en nu en dan verdwijnt er ook wel eens een stukje tussen neus en kin. 

Mijn zoontje leeft zich helemaal uit met mijn uitsteekvormpjes (dat zijn er ondertussen al heel wat) en ik probeer wat toffe dingen te maken.  Intussen heb ik al enkele leuke figuurtjes gemaakt.  Vandaag stond er een verjaardagsfeestje op het programma. De ideale gelegenheid om nog eens een kleurstofbommetje te maken: een Jules taart.

1 opmerking: