woensdag 2 januari 2013

Happy birthday to me

Yep, het is weer zover.  Een dagje ouder, maar daar proberen we niet aan te denken.  Belangrijkste is dat we gezond zijn en het weer kunnen vieren.  De laatste dag van mijn verlof, en dus nog tijd om  wat lekkers voor de collega's te maken.

Afgelopen maandag waren we in Eindhoven gaan shoppen en daar zag ik een muffinbewaardoos, kei leuk.  Maarja, wat zou ik daar toch mee doen, zo'n lompe doos.  Tegen ik halverwege de winkel was, had ik de doos al vast.  Zou toch goed van pas komen als ik weer verjaar.  De doos is bij deze reeds gevuld !

 
 
Verjaren heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen; cadeautjes.  En dit jaar waren het echt leuke.  Mijn ouders hebben mij verrast met een robotstofzuiger.  Terwijl ik lekker blog, zorgt dat ding dat al het vuil verdwijnt. Schitterend.
 
Vriendinnetje V. heeft dan weer voor een leuke taartschotel én mijn eigenste stempel gezorgd.  Een bakfeestempel.   Om het met Astrid Bryans woorden te zeggen, how cool is that!  Mijn taartdoosjes gaan er voortaan dus zo uitzien. Thanks girlfriend! Dat heb je weer kei mooi gemaakt.
 
 
 



2 opmerkingen:

  1. Graag gedaan!
    En graag gesnoept vandaag!!
    Geniet nog van je dagje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miljaar... Die chocomoussetaart is wel degelijk om duimen en vingers bij af te likken.

    BeantwoordenVerwijderen