dinsdag 8 januari 2013

Een laat nieuwjaarsfeest

Zondag moeten we naar een laat nieuwjaarsfeestje bij mijn grootmoeder. Aangezien ik deze keer eens geen taart wil weigeren, heb ik voorgesteld om zelf voor de taart te zorgen. Mijn grootmoeder was er precies toch niet helemaal gerust in.   Blijkbaar was ze nog niet op de hoogte van mijn nieuwe "talent". Na een telefoontje naar mijn schoonmoeder, die behoorlijk overtuigend kon stoefen, was het in orde.  Wat een vertrouwen.  Alsof ik iets zou voorstellen, wat ik helemaal niet kan. Duh !

Alleen moet ik nu ook scoren hé.  De gevraagde biscuit en fruittaart moeten er wel een beetje leuk uitzien.  Dus moeten we nog een tof ideetje uitwerken.  Gelukkig hebben we nog een paar dagen tijd om wat te verzinnen.  Het resultaat volgt uiteraard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten